shaperd + kaza, iMesh, etc, etc

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 19 Cze 2003, 18:37:57 CEST

On Thu, Jun 19, 2003 at 04:38:13PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:

> mam pytanie, moze nie doczytalem albo cos, ale nie mam pojecia jak za pomocą
> programu shaperd zmniejszyc ruch na Kaza/iMesh, etc, etc do minimum ..

Nie znam shaperd, ale wszystkich peer2peer się nie da skutecznie
ograniczać, np. taka kazaa skacze sobie po portach. Lepiej gwarantować
pewną przepustowość na normalne usługi, a niech o pozostałe pasmo
wszystkie p2p się piorą między sobą...

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --