shaperd + kaza, iMesh, etc, etc

Czw, 19 Cze 2003, 19:08:16 CEST

On/Dnia Thu, Jun 19, 2003 at 06:37:57PM +0200, Bartek Jakubski wrote/napisał(a)

> Nie znam shaperd, ale wszystkich peer2peer się nie da skutecznie
> ograniczać, np. taka kazaa skacze sobie po portach. Lepiej gwarantować
> pewną przepustowość na normalne usługi, a niech o pozostałe pasmo
> wszystkie p2p się piorą między sobą...
W jaki sposób? Skoro kazaa2 może biegać po portach np. 21, 22, 23, 25,
80 itd?

Ja gwarantuje każdemu userowi te 5kb/s, a reszta pasma w miarę wolnego
łącza (pożyczanie od innych klas).

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekmatssedotpl AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux