Szukam PLD na CD

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Wto, 24 Cze 2003, 01:32:57 CEST

Osóbka znana jako Jacek Rzęsista, wystukała:

> Nic mi o tym nie wiadomo (a przydałoby się !!!) . Zawsze instaluję na

Tak pytam, bo da się pppd skompilować z uClibc. I rp-ppoe też...

> swoim kompie zza maskarady na SDI. A wersja podstawowa serwewra to jedna

No ja już nie pamiętam, żebym to inaczej robił... Tak mi w krew weszło :P

> ktroskę więcej niż 2-3 godzinki. Nie mierzyłem dokładnie czasu
> instalacji, ale wieczorkiem zapuszczałem, a rano jak wstałem to robiłem
> resztę ;P

No ja też nie, ale to tylko jakieś 60MB=61440kB. Przy transferze z SDI
(~10kB/s) to daje 6144s=102.4 minuty :)

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl