2.4.21

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 24 Cze 2003, 02:51:56 CEST

To już fatum.
Dopiero co próbowałem wykręcić jakiś tuning p.t. linux-2.4.20-wolk4 -
bez powodzenia.
Dwa tygodnie temu miałem kłopoty z gcc-3.3 i kernelem 2.4.20.
Napisaliście, zeby szukać googlami, ale opisu tej konkretnie wpadki nie
znalazłem.
Pomny jednak na własną niewiedzę i pochopność zupdatowałem w końcu
kompilator do 3.3 i dziś już którąś (piątą?) godzinę tłukę się z 2.4.21.
linux-2.4.21 - z tarballa + gcc-3.3-2

Teraz bajka jest inna (nigdy się nie powtarzają) - wszystko (albo
prawie) kręci się bezboleśnie - tylko make modules_install daje -
unresolved symbols, i to w ide.o i ide-probe.o.
Wytropiłem, że make dep nie włącza do całości ide-proc (tam są brakujące
symbole), mimo, że i ide i procfs mam w konfigu.
A w dodatku mam wrażenie, że część z instalujących się modułów to tak
naprawdę tylko pośrednie binaria nie włączone do ostatecznego pliku
- tu mam wątpliwości, bo widzę, że w drivers/ide sporo się zmieniło.
Czy ktoś próbował tej zabawki z podobnymi perturbacjami?