2.4.21

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 25 Cze 2003, 10:29:34 CEST

on 25-06-2003 6:55 AM, Krzysiek Taraszka at dzimi w pld.org.pl wrote:

> poprawki poszly na LKML :)
No tak, ale wyglada, ze w 2.4.21 jeszcze ich nie ma, albo ja cos naknocilem
u siebie, albo nie wszystko uwzgledniono.

Wykrecilem wczoraj z ide (pci + via8cxx) wlaczonym do jajka, ale jako moduly
nie potrafie.
Jak juz pisalem - wyglada, ze System.map nie uwzglednia modulow z ide, albo
czesci (tylko jak?) z ich symboli.

Jak szukac tych poprawek, bo w LKML trafilem tylko na twojego posta ze
srodka watku, a reszty jakos nie moge namierzyc (mam modem - nie moge za
dlugo tam buszowac).
Pozdrawiam
WK