[Ra] halt resetuje a nie wyłacza.

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 25 Cze 2003, 12:53:03 CEST

Moi drodzy,
mam sobie bliżej nieznaną mi płytę z P4 1,5 GHz na pokładzie.
Mam na niej również Ra skopiowane "na zywo" z dysku identycznego,
ale chodzacego z płytą MSI z CPU VIA C3.
Po prostu zrobiłem cat /dev/hda > /dev/hdb
I teraz dysk skopiowany w P4 jak daję halt / shutdow -h now / poweroff
to robi init 0, potem ładnie wypisuje na ekranie power off ...
i restartuje komputer.

Czy może przeoczyłem coś, czego nie przeoczyłby instalator ?
Bo jeszcze nigdy na PLD nie miałem takiej sytuacji, ale tez nigdy
nie próbowałem żywego systemu przekładać do innej płyty/cpu.

Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie.
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej