Promise PDC20376

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 25 Cze 2003, 14:44:31 CEST

Nie miałem dostępu do sprzętu i nie mogłem sprawdzić szybciej ale:

Łukasz Jarosław Mozer wrote:
> Witam.

> 02:0e.0 RAID bus controller: Promise Technology, Inc. PDC20276 IDE (rev 01)
							    ^^^^
Ja mam nowszy ;-) model "lepszy" ;-)

> # lsmod|grep raid
> hptraid                10560   1  (autoclean)
> ataraid                 6400   1  (autoclean) [hptraid]
> ide-mod               161200  10  (autoclean) [hptraid ide-disk]

Czemu hptraid?! Troszkę dziwnie ale jak widzę działa ;-) U mnie pisze,
że macierzy hpt nie znalazł.
Wziąłem kernela od Cięciwy i pdcraid się pięknie ładuje (uwaga - pdcraid
w rescue jest zepsuty) po czym urządzenie /dev/ataraid/d0 jest...
urządzeniem /dev/hda?!?! A dysku faktycznie wpiętego do kontrolera nie
widać (w "biosie" kontrolera jest widziany 1 dysk w trypie stripe)
No chyba, że muszę mieć koniecznie 2 dyski... ale ja nie chcę bo robię
sobie raida5 na 3 dyskach hda, hdc no i tutaj brakuje mi tego d0 (lub
hde) np. (tak mam we własnym kompie na starej płycie abit bp6 z kpt370 i
to fajnie działa - 1 kanał - 1 dysk)

--
Andrzej Zawadzki