User Mode Linux

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 29 Cze 2003, 23:26:14 CEST

Cześć, staram się uruchomić UML kożystając z PLD jako podstawy. Udało
się prawie wszystko, tyle że w czasie startu mam:

can't locate module char-major-7

co powoduje ze nie wstaje mi apache. Czym jest ten moduł i czy jest
jakiś sposób żeby to ominąć? zrobiłem grep -r major-7 na źródłach jądra
ale nie zwrócił mi nic ciekwaego :(

Jak dałem alias char-major-7 off to oczywiscie komunikat o błędzie
ładowania zniknął, ale nie zmieniło to faktu, że niektóre aplikacje mi
nie wstają.

Jądra na razie nie używam własnego, tylko to "podstawowe" ze stron UML,
natomiast root_fs to Ra.

Pozdrawiam, Marcin.

--
marcin panic: no known error
marcin: imposible state - shutting down in -5s.