Hurtowa instalacja pakietow

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 4 Mar 2003, 06:05:52 CET

On Tue, 04 Mar 2003 03:55:27 +0100 Łukasz Jazgar <ljazgar w interia.pl>
wrote:

> Spodziewałem się takiej odpowiedzi. ;)
> Podejrzewam, że połowa czytelników tej listy, gdyby ich zapytać o to
> czym najlepiej naprawić samochód albo wymalować mieszkanie,
> odpowiedziała by POLDEK. ;)
>
> Ale w jaki sposób go używasz? Czego ja nie wiem o poldeku?
>
> No tak. Można wylistować do pliku wszystkie pakiety z opisami i
> grupami, posortowac sortem wg grup, edytorem pokasowac niepotrzebne
> albo pozaznaczać potrzebne, odgrepowac opisy, awkiem wyciac grupy i na
> tak otrzymanym pliku zapuścić poldeka.
> Znasz jakiś prostszy sposób?

W konsoli poldka należy wpisać desc nazwa_paczuszki i otrzymamy zgrabny
opis z description. Tabulator Twoim przyjacielem :D
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user
JID: dzeus w jabber.gda.pl
mailto:dzeus w linux.pl