kde

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 5 Mar 2003, 19:19:53 CET

Witaj Arek,

A> wpisałem xf86configure skonfigurowałem uruhamiam x rozdzielczość się
A> zmienia a fotem fatal error:  addscreen/screeninit failed for driver 0

Uwaga natury technicznej. Tym postem zaczales III watek z tematem kde.
Powinienes odpowiadac na posty ktore juz sa w watku, a nie tworzyc
kolejne. Ulatwi to bardzo zycie ludziom korzystajacym z programow,
ktore automatycznie grupuja posty z odpowiednich watkow, oraz Twoj
problem bedzie bardzo ladnie gotowy do przeanalizowania w nowej,
porządnej przeszukiwarce list, ktoramam nadzieje, ze kiedys powstanie
pod lists.pld.org.pl (z obecnej niemal nie da sie korzystac :) ).

Poza tym ustaw w programie zawijanie wierszy.

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'                      szymon @ trashlandia.dyndns.org