OOM

Marek Guevara Baun marek.guevara w atm.com.pl
Wto, 4 Mar 2003, 09:30:38 CET

Michał Margula wrote:

> [...]
> No właśnie ja nic nie rozumiem... Daję wpis 256000 i nic to nie daje. Może to
> ma jakiś limit?

A co podaje Ci "cat /var/log/messages | grep ip_conntrack"?

256000 powinno zgrubnie zarezerwować sobie 570 MB RAM-u.

Czy tę wartość zmieniasz via /proc, dodanie opcji do
/etc/modules.conf (options ip_conntrack hashsize=256000),
przez /etc/sysconfig/firewall, czy jakoś inaczej?

--
Marek Guevara Braun      mguevara<>...org.pl