Hurtowa instalacja pakietow

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 5 Mar 2003, 12:07:52 CET

On Wed, 5 Mar 2003, Łukasz Jazgar wrote:
> Powtórze, że szukam czegoś _wygodnego_ i _szybkiego_ do przeglądania i
> wyboru pakietów. Czegoś, czego możnaby używać nawet po dwóch nie
> przespanych nocach. Z dotychczasowej dyskusji (już trochę przydługawej)
> wnioskuje, że takiego narzędzia nie ma.

Słusznie wnioskujesz.

> Nie ukrywam, że byłbym bardzo zadowolony, gdyby ktoś coś takiego
> napisał.;) Ale na wiele nie liczę.:) Przez chwile coś mi chodziło po
> głowie, żeby samemu coś skrobnąć.

no to pisz.

> Ale jakoś nie mam motywacji. Widzę, że taki program jest nikomu, oprócz
> mnie, nie potrzebny. Wszystkim potencjalnym użytkownikom najzupełniej
> wystarczy poldek. :)

Bez przesady - poldek jest dobry, ale międzymordzie do niego by było też
bardzo przydatne.
Namiastką czegoś takiego jest Miś, który leży w cvs, ale jest początkiem
programu. Niemniej zapowiada się ciekawie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...