Hurtowa instalacja pakietow II

Łukasz Jazgar ljazgar w interia.pl
Śro, 5 Mar 2003, 00:18:26 CET

Trochę inny problem.

Chciałem poldkiem zainstalować pakiety wymienione w pliku (kilkaset).
Odpaliłem poldka z opcją --pset i nie ukrywam, że się w tym momencie
trochę zawiodłem sposobem przetwarzania tej listy pakietów przez poldka.
Wygląda na to, że poldek bierze po kolei pakiety z listy i na każdym
robi 'install'.

Ponieważ dystrybucję mam na płytkach, efekt jest taki, że prawie każda
pozycja z listy zmusza mnie do zmiany płytki. :(

Czy bez przegrania dystrybucji na twardziela się nie obejdzie?

Pozdrawiam
Lukasz