"su" nie dziala :(

Darkan darkan w kki.net.pl
Śro, 5 Mar 2003, 09:44:44 CET

Witam Szanownych Grupowiczow!!!
1)Mam problem z su, a dokladnie kiedy probuje sie przelaczyc na root'a
to dostaje komunikat o zlym hasle i musze sie logowac na innej konsoli
:( (strasznie jest to klopotliwe) (Nigdy sie z czyms takim nie spotkalem
i nie wiem co z tym poczac) moze uzytkownik powinien nalezec do jakiejs
grupy??

2)a drugi problem dosc malo znaczacy: jak uruchomic w konsoli takie
klawisze jak  Insert, delete, home, strzalki itp... nie wiem jaki plik
configuracyjny za to odpowiada i jak to zrobic :(( poprostu dzialaja mi
wszelkie standardowe klawisze a resza nie :((

POzdrawiam wszystkich i z gory dziekuje za pomoc
--
    Z pozdrowieniami
    .::< Darkan >::.