Hurtowa instalacja pakietow

Łukasz Jazgar ljazgar w interia.pl
Śro, 5 Mar 2003, 00:42:39 CET

Adam Gorzkiewicz wrote:
> Dnia wto 4. marca 2003 23:52, Łukasz Jazgar napisał:
>
> $ for $p in `ls`; do

Ogólnie takie rzeczy nie robią na mnie wrażenia.

Sam przyznaj, że nie jest to wcale wygodne. Gdybys mial porządne
narzędzie, to samo wykonalbys w 3 sekundy i dostałbyś więcej niż listę w
pliku. A napisanie tego zajęło ci na pewno więcej. W dodadku pomyliłeś
się 2 razy. :)

Po za tym nie będzie działać na dystybucji rozproszonej na 4 płytkach
albo umieszczonej na ftp. :P Tylko proszę, nie pisz mi skryptu, który to
robi. Sam potrafię.

Lukasz