Hurtowa instalacja pakietow II

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 5 Mar 2003, 00:59:59 CET

Łukasz Jazgar wrote:
> Trochę inny problem.
>
> Chciałem poldkiem zainstalować pakiety wymienione w pliku (kilkaset).
> Odpaliłem poldka z opcją --pset i nie ukrywam, że się w tym momencie
> trochę zawiodłem sposobem przetwarzania tej listy pakietów przez poldka.
> Wygląda na to, że poldek bierze po kolei pakiety z listy i na każdym
> robi 'install'.
>
> Ponieważ dystrybucję mam na płytkach, efekt jest taki, że prawie każda
> pozycja z listy zmusza mnie do zmiany płytki. :(
>
> Czy bez przegrania dystrybucji na twardziela się nie obejdzie?

Może pomoże "particle_install = no" w poldek.conf?

ATSD, jest jakiś sposób, żeby to zrobić jednorazowo nie zmieniając
konfiguracji? W opisie poldka takiej opcji nie znalazłem.

bart
--
"Nie ma czegoś takiego jak brak snu, najwyżej brak kawy." (c) D. Simmons
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/