RPM 4.1.13

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Czw, 6 Mar 2003, 23:24:28 CET

Użytkownik Falkon napisał:
> Witam!!!
> Jak bezboleśnie zauktualizować rpm'a???
> Gdy próbuję to zrobić przez poldka(z nesta) dostaję mnóstwo niespełnionych zależności.
> Między innymi wymagany jest nowszy glibc, ale gdy próbuję go zaktualizować to znów mnóstwo niespełnionych zależności(między innymi wymagany nowszy rpm).
> Z góry dziękuję za pomoc.
>
> --------------------------
> Falkon - falkon w spacja.com
> --------------------------
>
> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

Nie wiem, których, ale u mnie rpm 4.1-13 nie chciał aktualizować glibc,
bo iconv wymagał glibc (tej samej wersji, starsze release), a iconv bo
glibc za stare (bo nie mogło być zaktualizowane, bo iconv, który
dlatego, że glibc itd.).
Nawet -i glibc* iconv* razem dawało takie rezultaty.
Glibc dałem --nodeps, iconv zaktualizował się już bez krzyku.

O S T R O Ż N I E # i najpierw sprawdź, czy to coś takiego właśnie.