Su nawala

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Pią, 7 Mar 2003, 15:18:01 CET

> > Manów i tak nikt nie czyta...
>
> Mów za siebie.
Potwierdzają to między innymi obserwacje tej grupy.

> Jak to sobie wyobrażasz ?
> Podstawa autentykacji to nieinformowanie o tym dlaczego autentykacja nie
> była poprawna. Chcesz złamać ten kanon ?
Rozumiem, że nie jest podawana inforamcja, czy logowanie nie powiodło się
z powodu błędnego loginu, czy hasła, bo jest lista użytkowników z założenia
jest tajna dla systemów zewnętrznych. Taka informacja mogłaby ułatwiać
np. odgadywanie trywialnych haseł. Ale przynależność do grup po
zalogowaniu jest dla użytkoników jawna.
BTW. czy taki komunikat jest "informowaniem o niepowodzeniu autentykacji", czy
"informowaniem o tym, że nasze su nie działa dla userów z poza wheel"?
Jeżeli to pierwsze (Czy su można wykorzystywać do czegoś jeżeli nie należy się
do wheel? - Nie wiem jak to działa) to masz racje.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \