Su nawala

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pią, 7 Mar 2003, 12:49:42 CET

On Fri, Mar 07, 2003 at 12:37:23PM +0100, Arek wrote:

> ten komunikat to root logins are not allowed.
> a pozatym mandrake miałem 3 miesiące zanim przeżuciłem się na pld.
> i jeszcze jedno jak dodaje się użytkowników bo
> login normalnego użytkownika nawala od czasu gdy zresetowałem kompa.
Tak jak gdzie indziej, useradd i tak dalej, zobacz helpa do tego
polecenia.
Pozatym co znaczy "> login normalnego użytkownika nawala od czasu gdy
zresetowałem kompa." ?

pozdr
ps: podawaj więcej szczegółów bo takie pisanie to zbyt mało danych
--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"