Su nawala

Arek manga2 w tlen.pl
Pią, 7 Mar 2003, 12:59:49 CET

----- Original Message -----
From: Michał Abramowicz <abraam w cs.net.pl>
To: Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Friday, March 07, 2003 12:49 PM
Subject: Re: Su nawala

> Tak jak gdzie indziej, useradd i tak dalej, zobacz helpa do tego
> polecenia.
> Pozatym co znaczy "> login normalnego użytkownika nawala od czasu gdy
> zresetowałem kompa." ?
a o co biega z tą grupą well jak dodaać do niej użytkownika i jak się
zalogować jako
root. a ghdy byłem zalogowany jako manga 2 zresetowałem kompa bo
niewiedziałem
jak go zrebootować bez uzyskania praw roota i jak się prubuje zalogować jako
on to
pisze że złe hasło. i jeszcze jedno jakim poleceniem wyłącza się x.