Samba+PDC

Marek Dabrowski marek.dabrowski w infor.pl
Pią, 7 Mar 2003, 13:20:40 CET

Cześć

Widać powinieneś czytać listy tylko dla użytkowników Windowsów, bo brak
umiejętności zrozumienia tekstu pisanego jest cechę windziarzy jak i
Twoją. Jeśli nie rozumiesz co to jest Samba + PDC i jakie wiążą się z
tym zagadaniania i problemy to nie zabieraj głosu.

Marek Dąbrowski

--
Marek Dąbrowski
Administrator sieci