Samba+PDC

Pią, 7 Mar 2003, 16:02:07 CET

On Fri, 7 Mar 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:
[..]
> Tylko ze to tak jakbys zamiast ssh zaczal uzywac telneta....

A co widzisz złego w używaniu telneta przy takim założeniu ?

> Tylko niestety Windows inaczej domyslnie nie umie.

> pam_smb potrafi odpytywac kilka serwerow SMB (PDC i BDC).

Mi nie chdozi o używanei kilku baz uzytkownikół tylko jednaj.
Jeśli chodzi o kilka to ma ich tu być owszem kilak ale domen serwowanych z
jednego miesca. Czyli ejst to zupełne coś z innej bajki.

> Taaak, kazdemu kto bedzie chcial sie do Twojej sieci bedziesz w windows
> w rejestrach grzebal?

Wystarczy, że na np. ftp umieszcze odpowidni regi (te które są dostarczane
z sambą) i powiem co nalezy zrobić żeby moząń było się wpiąć w całsoć.
Nikt nawet nie bedzie wiedziałę że chodzi tu o jakieś grzebanei w
rejestrach.

> ZTCP ostatnim Win* ktory nie wymagal tego byl Windows95.

Źle pamietasz ..
$ rpm -ql samba-common | grep reg
/usr/share/doc/samba-common-2.2.7/NT4-Locking.reg.gz
/usr/share/doc/samba-common-2.2.7/NT4_PlainPassword.reg.gz
/usr/share/doc/samba-common-2.2.7/Win2000_PlainPassword.reg.gz
/usr/share/doc/samba-common-2.2.7/Win95_PlainPassword.reg.gz
/usr/share/doc/samba-common-2.2.7/Win98_PlainPassword.reg.gz
/usr/share/doc/samba-common-2.2.7/Win9X-CacheHandling.reg.gz
/usr/share/doc/samba-common-2.2.7/WinME_PlainPassword.reg.gz
/usr/share/doc/samba-common-2.2.7/WinXP_SignOrSeal.reg.gz
/usr/share/doc/samba-common-2.2.7/WindowsTerminalServer.reg.gz

kloczek