wczorajsze lilo

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 7 Mar 2003, 16:14:10 CET

Dnia pią 7. marca 2003 15:34, Tomasz Kłoczko napisał:
(...)
> Czy po upgrade lilo było wywoływane lilo ?
> "01 01 01 .." to neimozność dobicia sie do secon stage loadera zdaje
> się. O ile po upgrade nie było wykonane lilo (o czym w %post jest
> wyypisywana informacja żeby samemu to wykonać o ile nie ma sie
> zainstalowanego rc-boot) to pozycja na dysku SS loadera sie zmieniał i
> tego typu objaw by sie zgadzał czyli tym samym nie byłby to bład w lilo

Hmmm.. Z wątku wynika, że zolw, ktos od mmazura i adamg mieli te same
objawy. Do tego dochodzi qwark no i ja.
Sugerujesz, że wszystkie te osoby zapomniały o wywołaniu lilo? :)
Ja nie zapomniałem i powiem więcej - problem powtarzalny jak cholera (u
mnie - 3/3 różne kompy - 2 x i686 i 1 x i586).

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl