Kolejne nieudane próby aktualizacji RPMa

Falkon falkon5 w go2.pl
Pią, 7 Mar 2003, 19:28:24 CET

On Fri, 7 Mar 2003 18:33:05 +0100
Maciej Świniarski (luzik) <luzik w ds.pg.gda.pl> wrote:

> w poldek.conf wpisz
> particle_install = no
> a pozniej w poldku gredy-upgrade rpm*

> jesli nie ma w nest to musisz przebudowac z cvs'a cups-lib z nowym
> openssl'em
> czyli odinstaluj cups-lib zaktualizuj openssl przebuduj cups-lib no i
> wtedy bedzie cacy

> Niektore paczki [te z ver. kernela w nazwie] potrzebuja do zbudowania
> naglowkow kernela z danej wersji a niektore wymagaja odpowiedniej
> wersji samego jadra ....ale co do tego to nie jestem pewnien

Czy znaczy to, że glibc-2.3.2-1 w 2.4.20_2 nie zainstaluję na jądrze 2.4.19.
Nie za bardzo bym chciał teraz aktualizować jądro.
Poza tym w poldku nie ma pakietów z wersji 2.4.20, a przynajmniej ja ich nie znalazłem.

Falkon - falkon w spacja.com