wwwoffle

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Sob, 8 Mar 2003, 22:17:51 CET

Witam ponownie.

Po wielu bólach udało mi się uruchamoć wwwoffle jako serwer proxy na
lokalną sieć i mam w zwiąsku z tym troche pytań.

1)
Nie wiem dlaczego akurat w takiej konfuguracji (dla mnie dziwna) chodzi.

W sekcji LocalHost podaje adres w formie:
::ffff:192.168.1.23

Jeżeli podam inaczej to nie zadzaiła. Jak podam z * zamiast 23 to nie
działa. Jak podam zwyczajnie adres 192.168.1.23 lub 192.168.1.* to też
nie działa.
Oczywiście do sekcji AllowHost dopisuje 192.168.1.* bo inaczej
zatrzymuje przekazywanie.
Ciekawi mnie dlaczego musi być to ::ffff: wygląda to troche jak adres ipv6.

2)
Czy jest gdzieś opcja (nie znalazłem a dużo razy przeglądałem konfiga i
doc) do ograniczenia wielkości plików jakie są ściągane? Widziałem tylko
opcje co do nie mirrorowania plików z odpowiednimi rozszeżeniami ale
takiej nie. Nie chciał bym wszystkich tam wpisywać bo jest tego dość sporo.

3)
Jak zmodyfikować scrypt w init.d by wwwoffle uruchamiało się od razu w
trynie online. Próbowałem dodać -online za nazwą offle w sekcji start
ale wywala błąd. Niestety scryptów jeszcze nie umiem pisać (moze zna
ktoś dobry link do jakiegoś txt o tym).
Żeby było całkiem jasko chodzi mi o to że jak dam "wwwoffle restart" to
żeby od razu był w trybie online a nie offline.

4)
Nie wiem czy mi się zdaje czy może tak jest ale po restartcie offle po
mimo tego że ma w cachu strone to ją na nowo ściąga przy żądaniu.

5)
Wy istnieje opcja by aktualizował stronke w cachu tylko w tedy jak jest
żądana (widziałem tylko opcje czasową co ile ma to robić).

Byłbym wdzięczny za wyjaśnienia.

Rennis