useradd

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Pią, 7 Mar 2003, 20:14:20 CET

On Fri, Mar 07, 2003 at 04:34:43PM +0100, Arek wrote:

> [...]

załuszmy.

Sorry, bez obrazy, ale zdecydowanie za szybko chwytasz za klawiaturę.
Pisz na listę dopiero, gdy spędzisz nad problemem dłużej niż tydzień
bez zadawalającego efektu.

Zacznij od przejrzenia
http://www.jtz.org.pl/
http://www.tldp.org/