Arek

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pią, 7 Mar 2003, 20:17:27 CET

Hi,
Arek (Friday 07 of March 2003 18:41)
> Sory że ja jestę taki upierdliwy ale mam dopiero 12 lat
Nie zebym byl zlosliwy, ale marnujesz najlepsze lata swojego zycia zaczynajac
z linuksem teraz, ja w twoim wieku gralem duzo i bez wytchnienia i
powiniennes tez tak zrobic, bo dzieki temu sie czlowiek weselszy i madrzejszy
robi :)
Poza tym jedynie rpegi z porzadnymi romansami moga cie uratowac od tej
beznadziejnej glupoty jaka opanowuje naswtolatkow, tzn. jakeis tam
zakochania, milosci itp.
Moim zdaniem najlepiej pierwsza milosc przezyc z postacia komputerowa, a jak
bedziesz chodzil pic z qmplami do parku to tez lepiej grac w rpg, niz uganiac
sie za panienkami, bo potem sobie mozna narobic problemow.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net