openoffice?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 7 Mar 2003, 21:27:15 CET

On Friday 07 of March 2003 21:18, Grzegorz Godlewski wrote:
> Uff, więc jednak jest sprawiedliwość na tym świecie. Dobrze Ci tak :)

:P

> A jaki freetype miałeś wcześniej?

2.1.3... Teraz mam 2.1.4rc1

> Wywala się tam gdzie u mnie? Kopiowanie plików jest rozpoczęte?

Jeszcze wcześniej niż u ciebie. I to na dodatek w połowie wypisywania linijki.
Ja już kilka razy strejsowałem ./setup przy innej okazji i zawsze powodem
usieczenia całości jest nieprawidłowe zakończenie jakiejś aplikacji odpalanej
przez ./setup. Prawdę mówiąc szczerze wątpię iż jest to problem z freetype.
Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy, to odkomentowanie tego kawałka z
uui*.res na samym początku %insall. Próbowałem później to zakomentować, ale
dalej skutki były negatywne, przy czym może (nie wiem, nie chciało mi się
tego zbyt dokładnie oglądać) nie jest to --short-circuit odporne.

No nic. Czekam do jutra, może całość zacznie działać. A jak nie, to będzie
problem :/