openoffice?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Pią, 7 Mar 2003, 21:43:52 CET

> > A jaki freetype miałeś wcześniej?
>
> 2.1.3... Teraz mam 2.1.4rc1
Hmmm... Mam 2.1.3-1 i jakoś mi się nie chce wierzyć, że to to.
Coś jeszcze zmieniałeś?

> [...]
> Ja już kilka razy strejsowałem ./setup przy innej okazji i zawsze powodem
> usieczenia całości jest nieprawidłowe zakończenie jakiejś aplikacji odpalanej
> przez ./setup. Prawdę mówiąc szczerze wątpię iż jest to problem z freetype.
> Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy, to odkomentowanie tego kawałka z
> uui*.res na samym początku %insall. Próbowałem później to zakomentować, ale
> dalej skutki były negatywne, przy czym może (nie wiem, nie chciało mi się
> tego zbyt dokładnie oglądać) nie jest to --short-circuit odporne.
U mnie też w połowie... Te zipowanie f0_061 robiłem na potrzeby ra. W nescie
chyba nie powinno być - czyli ok. --short-circuit instsetoo przebudowuje.

> No nic. Czekam do jutra, może całość zacznie działać. A jak nie, to będzie
> problem :/
Oby Ci nie zadziałało :) Jak ja nie mam to nikt nie może mieć :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w host.sk          Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \