Umożliwić shutdown

Falkon falkon5 w go2.pl
Sob, 8 Mar 2003, 15:16:42 CET

Witam!!!
Otóż chodzi mi o komputer domowy, który niedługo będzie również małym serwerkiem w sieci lokalnej.
Chciałem umożliwić mojemu użytkownikowi wyłączanie komputera, aby móc napisać sobie skrypty do wykonywania różnych zadań w nocy, a nastęnie żeby samodzielnie wyłączyły kompa.
Tak więc taką możliwość ma uzyskać jeden użytkownik(mój).
3 klawisze są mniej wygodne od napisania halt, bo później trzeba jeszcze przytrzymać power, aby wyłączyć kompa.

Falkon - falkon w spacja.com