Arek

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Sob, 8 Mar 2003, 16:27:40 CET

Dnia pią 7. marzec 2003 20:17, Piotr Szymański napisał:

> [...]
(Do Arka)
Wszyscy którzy tak uważali powinni zwrócić honor.
Jestem pełen podziwu, zawziętości...

> [...]
> zaczynajac z linuksem teraz, ja w twoim wieku gralem duzo i bez wytchnienia
> i powiniennes tez tak zrobic, bo dzieki temu sie czlowiek weselszy i
> madrzejszy robi :)
> Poza tym jedynie rpegi z porzadnymi romansami moga cie uratowac od tej
> beznadziejnej glupoty jaka opanowuje naswtolatkow, tzn. jakeis tam
> zakochania, milosci itp.
> Moim zdaniem najlepiej pierwsza milosc przezyc z postacia komputerowa, a
> jak bedziesz chodzil pic z qmplami do parku to tez lepiej grac w rpg, niz
> uganiac sie za panienkami, bo potem sobie mozna narobic problemow.

Najpierw popukaj się dobrze w głowę!
Ten co to pisał (P.Sz.) to chyba ma niewiele więcej lat
i jak narazie tyleż samo nie wiele wie o życiu.
Nie opowiadaj głupot tylko chłopakowi pomóż jak ma problem.
Bo myślę że warto...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu