OOM

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Sob, 8 Mar 2003, 23:54:53 CET

Michal Margula wrote:

> Ja mam o rzad wielkosci wiecej userow, to kumpel ma 100. ...

Jeszcze pytanie pomocnicze - czy takie duże rozmiary tablicy conntrack
nie są efektem działania jakiegoś sieciowego skanera (np. nmap
wysyłający z jednej strony fw na drugą masę pakietów SYN lub ACK)
albo ataku Denial of Service?

Czy masz możliwość sprawdzenia jakiego rodzaju ruch powoduje największe
obciążenie dla conntracka? Logowanie ruchu na fw przy takiej (zakładam
że dużej) przepustowości może być mało wygodne, ale już taki snort
mógłby na coś wskazać.

Marek