Monitor Standby

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 9 Mar 2003, 12:28:31 CET

Dnia 2003.03.09 12:20 Falkon napisał(a):
> Ja mam kartę GeForce 4 MX440.
> ospm_system mam załadowany, lecz apm nie.
> Gdy biorę modprobe apm to wywala mi trochę błędów.
> Między innymi, że nie może znaleźć urządzenia.

To normalne bo to jest albo ACPI i ospm_system albo APM i apm :)

> Co do X-ów to wciąż mam 4.2.1 i od paru dni staram się je
> zaktualizować niestety nic mi z te go nie wychodzi(nie mogę
> zaktualizować rpm'a i glibc, bo wciąż wywala mi mnóstwo
> błędów).
> Jajko mam 2.4.19
> Pozdrawiam

Wyjścia sa dwa, możesz walczyć dalej z instalacją pakietów
nestowych, podpowiem tylko, ze w poldu warto zakomentować linijkę
particle_install, oraz za jednym zamachem zainstalować rpm'a, glibc,
poldka, db, wget, openssh i openssl z parametrem -G, jeżeli jedynym
błędem będzie tylko, to , żeby zainstalować nowszego rpm'a 4.0.4 ,
to mozna dodać do instalcji jeszcze --nodeps, jezeli będzie chciał
instalować inne pakiety to dodaj je. Przed instalacja warto zorbić
kopie /var/lib/rpm, a po instalacji usunąć wszystko z /var/lib/rpm za
wyjątkiem Packages i dać rpm -rebuilddb. ufff
Drugie wyjście jest takie, by X'y zbudowac samemu :)

					Artur