Monitor Standby

Falkon falkon5 w go2.pl
Nie, 9 Mar 2003, 12:20:30 CET

Ja mam kartę GeForce 4 MX440.
ospm_system mam załadowany, lecz apm nie.
Gdy biorę modprobe apm to wywala mi trochę błędów.
Między innymi, że nie może znaleźć urządzenia.
Co do X-ów to wciąż mam 4.2.1 i od paru dni staram się je zaktualizować niestety nic mi z te go nie wychodzi(nie mogę zaktualizować rpm'a i glibc, bo wciąż wywala mi mnóstwo błędów).
Jajko mam 2.4.19

Falkon - falkon w spacja.com