Aktualizacja rpm i glibc help!!!

Falkon falkon5 w go2.pl
Nie, 9 Mar 2003, 13:25:00 CET

Chyba jednak nie wszystko poszło dobrze(glibc-kernel-headers jeszcze nie ruszałem).
Póki miałem uruchomionego poldka, to wszystko wyglądało, że będzie chodzić.
Jednka gdy z niego wyszedłem, żeby przebudować bazę rpm'a i chciałem go ponownie uruchomić pojawił mi sie bardzo miły komunikat:

poldek: error while loading shared libraries: librpmio.so.0: cannot open shared object: No such file or directory

Najwyraźniej czegoś mu brakuje, ale wcześniej pisał, że zainstalował poprawnie wszystkie paczki rpm'a.
Co z tym dalej można zrobić???

Falkon - falkon w spacja.com