Aktualizacja rpm i glibc help!!!

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Nie, 9 Mar 2003, 15:44:40 CET

A ja ci pisałem, że lepiej zainstalować oddzielnie minimalkę Ra i zrobić
update wszystkiego, co się da.
Kiedy miałęm coś takiego, to porobiłem linki libcrypto.so.0.9.6 -> 0.9.7
po install -F --nodeps openssl.
Jeśli wolisz, to spróbuj install -F --nodeps poldek i zrób odwrotnie:
libcrypto.so.0.9.7 -> libcrypto.so.0.9.6.
Zawsze jednak to ryzykowna jazda.
Najlepsze, co możesz zrobić, to wykręcić nowego poldka zmieniając mu
BuildRequires na starsze openssl (ale wtedy nic z nowinek, które
potrzebują nowego, chyba, że tą samą drogą).