Aktualizacja rpm i glibc help!!!

Paweł Grzywacz gucio w bronet.pl
Nie, 9 Mar 2003, 13:47:35 CET

Zobacz czy ldconfig buduje ci cache bibliotek (ld.so.cache w etc). Jezeli
nie, to skopiuj ze starych glibc < 2.3 ldconfig  i uruchom go. Pamietam, ze
mialem taka schize jak zapodalem z nest'a jakis z kernelow 2.4.20-xxx, rpm i
oczywiscie glibc-2.3.xxx.

GUCIO

-----Original Message-----
From: Falkon [mailto:falkon5 w go2.pl]
Sent: Sunday, March 09, 2003 1:37 PM
To: Lista dla korzystajXcych z Polerowanej Dystrybucji Linuksa
Subject: Re: Aktualizacja rpm i glibc help!!!

To jest jeszcze jeden problem.
Podczas wykonywania:
rpm -i poldek-0.18.1-3.i686.rpm
Dostaję kolejną niespełnioną zależność(ja to po prostu uwielbiam):
libcrypto.so.0.9.7 jest wymagany prze poldek...
Z tego co mi się wydaje to tak biblioteka jest w openssl.
Mam rozumieć, że wcześniej trzeba zainstalować openssl z nest'a.

--------------------------
Falkon - falkon w spacja.com

PS: Jak tak dalej pójdzie, to zaraz będę ściągał całego nesta. :-)

On Sun, 9 Mar 2003 13:28:40 +0100
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> On/Dnia Sun, Mar 09, 2003 at 01:25:00PM +0100, Falkon wrote/napisał(a)
ponownie uruchomić pojawił mi sie bardzo miły komunikat:

shared object: No such file or directory

poprawnie wszystkie paczki rpm'a.

http://lists.pld.org.pl/