Aktualizacja rpm i glibc help!!!

Falkon falkon5 w go2.pl
Nie, 9 Mar 2003, 13:59:32 CET

Zgadza się, że pisałeś tyle że w końcu będąc jeszcze w poldku nie zaktualizowałem tego co wymieniłeś.
No i teraz mam problemik.
Właśnie starałem sie zaktalizować openssl z poczek porbanych z nest-test.
Jednak nie poszło.
Przy wykonywaniu rpm -i * (w katalogu gdzie mam wszystkie paczki openssl) dostaję długą listę konfliktów plików z poprzednią wersją.
Natomiast przy rpm -U * mam równie długą listę, tym razem składającą się z pakietów wymagających libcrypto.so.0.9.6.1 oraz libssl.so.0.9.6.1
I tu już nie wiem co dalej.
Listy są dość długie, a nie wiem czy po instalacji nowego openssl wszystkie pakiety odnajdą nową wersję.

"Trinity, help!!!"

Falkon - falkon w spacja.com