postfix i zapasowy mx

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Nie, 9 Mar 2003, 21:39:31 CET

Osóbka znana jako Tomek Orzechowski, wystukała:

> Ja używam relay_domains:
>
> # The relay_domains parameter restricts what destinations this system will
> # relay mail to.  See the smtpd_recipient_restrictions restriction in the
> # file sample-smtpd.cf for detailed information.

Thx - widziałem to rozwiązanie, tylko zastanawia mnie, że jeśli są ustawienia
do mx_backup myślałem, że ktoś z tego korzysta...

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl