perl-Tk

WK sprawki w wp.pl
Śro, 12 Mar 2003, 14:14:31 CET

on 12-03-2003 2:43 AM, Maciej S´winiarski   (luzik) at luzik w ds.pg.gda.pl
wrote:

> Dnia Wed, 12 Mar 2003 00:18:41 +0100
> Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> napisa?:

> zdecydowalem sie na perl-5.8.0,
> ale:
>
> install perl-Tk-800.024-2
> Przetwarzanie zalez™nos´ci...
> b?aœd: perl-Tk-800.024-2: nie znaleziono wymaganego perl(Ball)
>
> Gdzie perl-Tk-800.024-2 zostal zbudowany przezemnie po upgrade perl'a
> do 5.8.0.
>
> co to jest perl(Ball) ? co musze przekompilowac aby to uzyskac?
Mam to samo w nescie - najpierw uparcie kompilowalo sie do /usr/local, wiec
rpm wywalal sie na can not stat - 5.8 z nesta ma gdzies blad w naglowkach
(/usr/local zamiast /usr - zmienilem hurtem) potem poszukiwanie perl(Plot)
przy probie instalacji - i nie perl-pgplot.
To robota chyba dla fachowca. Nie dziwie sie teraz, ze w nescie tak malo
modulow jest dostepnych (grubsza robota?).
Wiesiek Kierbedz