Ac (nest)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 12 Mar 2003, 20:06:29 CET

Dnia 2003.03.12 20:09, Jacek Rzęsista napisał(a):
> A które jajko ? Bo na ftp-ie jest 2.5 i 2.4.18, ale np. glibc jest
> @2.4.20

Ja mam 2.4.20 ale buduję sobie sam, a na builder posyłam tylko
zlecenia, natomiast nie instaluję pakietów z buildera :) bo po co
skoro mam już lokalnie zbudowane :)

> Hmm, w nowym środowisku nie da się budować, bo brakuje na ftp-ie
> pakietów - i

A których brakuje? Może coś się dobduje, czasem jest tak, że
trzeba zacząć kompilację pakietu z kilkoma bcondami i dopiero jak
się ma taki pakiet mozna zbudowac jego pełną wersję :) albo inne.

Zresztą musi się dać budowac, bo u mnie to jakoś działa a i
builderki nestowe też mają co robić :)

				Artur