Problem z kompilacja

_-=MrRobby=-_ mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Pią, 14 Mar 2003, 09:02:05 CET

Witaj pld-users-pl!

 1. Chcialem sobie zainstalowac najnowsze ekg. Brakowalo mu tam niby
 gcc, zainstalowalem ale dalej niechce sie zaczac kompilowac

[root w SERWER-PLD ekg-20030313]# ./configure
checking for gcc... gcc
checking for C compiler default output... configure: error: C compiler cannot create executables

2. Nigdy niemialem problemow z odpaleniem kompilacji kernela: make
menuconfig az do wczoraj :P Jak zwykle doinstalowalem poldkiem
ncurses-* odpalilem make menuconfig i

[root w SERWER-PLD linux-2.4.20]# make menuconfig
rm -f include/asm
( cd include ; ln -sf asm-i386 asm)
make -C scripts/lxdialog all
make[1]: Wchodzę do katalogu `/usr/src/linux-2.4.20/scripts/lxdialog'
/usr/bin/ld: cannot open crt1.o: Nie ma takiego pliku ani katalogu
collect2: ld returned 1 exit status

make[1]: *** [ncurses] Błąd 1
make[1]: Opuszczam katalog `/usr/src/linux-2.4.20/scripts/lxdialog'
make: *** [menuconfig] Błąd 2

I juz naprawde nie wiem co robic. Ekg wymagalo gcc wiec zainstalowalem
wszystko. Kkernel wymagal ncurses wiec tez zainstalowalem i oczywiscie
niechce dzialac :( Moze cos jeszcze jest potrzebne??

Pozdrawiam,

_-=MrRobby=-_                   mailto:mrrobby w elcuk.dabrowa.pl

GG 245415
ICQ 166364826