.bash_profile i KDM

Wto, 11 Mar 2003, 23:33:51 CET

On Tue, 11 Mar 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Chce mieć zmienne środowiskowe dostępne po zalogowaniu się.
> Od razu wyjaśniam, że nie chodzi tylko o xterm, bo np. ze zmiennej
> CVS_RSH korzystają też graficzne nakładki. W xtermie chce poza
> zmiennymi chce mieć też swoje aliasy.

Dodaj usatwianie tych zmeinnych w ~/.Xclients pzred wywołaniem wm-a czy
session managera.

Jakiś czas temu proponowałem zmianę do pam_env żeby oprócz czytania pliku
systemowego także czytało plik użytkownika (~/.enviroment). Pomysł wydaje
mi się aktualny choć wtedy Janek nei pamietam żeby jakoś to komentował.

kloczek