perl-Tk

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 12 Mar 2003, 02:43:41 CET

Dnia Wed, 12 Mar 2003 00:18:41 +0100
Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> napisał:

> To jeszcze perl-5.8.0, lub buduj perl-Tk.spec z RA-branch (jeśli taki
> istnieje; w przeciwnym wypadku -- sprzed moich zmian).

zdecydowalem sie na perl-5.8.0,
ale:

install perl-Tk-800.024-2
Przetwarzanie zależności...
błąd: perl-Tk-800.024-2: nie znaleziono wymaganego perl(Ball)

Gdzie perl-Tk-800.024-2 zostal zbudowany przezemnie po upgrade perl'a
do 5.8.0.

co to jest perl(Ball) ? co musze przekompilowac aby to uzyskac?

No i wogole od czasu do czasu spotykam sie wlasnie z takimi
zaleznosciami nazwa(costam) czasami te costam to wersja a czasami jakas
nazwa ktora nie wiem skad sie bierze, czy jest jakas regula? czy Ball
cos oznacza? gdzie moge o tym poczytac?

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik