Dawno obiecane: XFS + 2.4.19smp

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Śro, 12 Mar 2003, 06:18:59 CET

Dnia wto 11. marzec 2003 22:32, Marcin Kurzyna napisał:

> xfs.o: unresolved symbol: set_cpus_allowed
> insmod fail
> kernel panic: can't mount root fs on (cośtam,ileśtam)

Mam/miałem to samo. Swego czasu próbowałem się przez to przekopać ale padłem.
Pojawiało się w dowolnej kombinacji instalacji/updatu. Jest IMHO związane li
tylko z softem. Pojawia się także przy odpaleniu jąderka SMP na maszynie z
jednym procem.

Z tego co pamiętam to jeśli xsf nie był w initrd a ładowany potem z modułu, to
było ok.

Rozwiązaniem był powrót do 2.4.18 lub przejście na 2.4.20.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl