KDE 3

Michał Kaps ciril w faf.net.pl
Czw, 13 Mar 2003, 13:12:59 CET

Dnia czw 13. marca 2003 12:39, Łukasz Maśko napisał:

> Masz jeszcze do wyboru kde-splash-default i kde-splash-keramik. Zainstaluj
> któryś z tych pakietów to ci się zmieni.
Jest taki soft jak splashman dostepny na http://www.kde-look.org
Jest to manager wlasnie startowych splash screenow z kde. Dodatkowo na
kde-look masz mase splashow do sciagniecia.

ps. Moja lepsza polowa zaakceptowala kroliczka :) powiedzialem ze domyslnie
jest ustawiony i nie da sie zmienic :)
--
Michał Kaps
FafNetowy SysAdmin