2 łącza do internetu

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 19 Mar 2003, 18:17:25 CET

On Wed, 19 Mar 2003, Łukasz Buczyński wrote:

> Tak to jest z przykladami z pamieci..

Można prosić nie z pamięci? :)

Doczytałem że w ip route .. jest flaga 'equalize'
===================
equalize
       -- allow packet by packet randomization on multipath routes.
       Without this modifier route will be frozen to one selected
       nexthop, so that load splitting will occur only on per-flow base.
       equalize works only if the kernel is patched.
Może to właśnie sprawia że u Ciebie Działa, a u Pawła nie?
pzdr
Stacho Pal
P.S. U mnie ip route list pokazuje coś takiego:

default equalize
        nexthop via 111.111.111.111  dev eth0 weight 1
        nexthop via 222.222.222.222  dev eth2 weight 1

Ciekaw jestem czy mam equalize, czy nie? ;)