Pytanie o prawa do plików spec

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Czw, 13 Mar 2003, 16:02:33 CET

Dnia 13.03.2003 o godz. 15:44, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> Rzeczy typu "$Revision: $", "$Date: $", $Log: $ są zmieniane automatycznei
> w trakcie commitu. Czyli jeżeli nawet coś tu grzebniesz to cvs serwer w
> trakcie commitu i tak ustawi to po swojemu :)

Tak, to wiem. Z tym że ja mam dostępu do cvs ro, więc moje zmiany nie
zostaną utrwalone. Zatem changelog już nie będzie aktualny, a więc
będzie mi zbędny - to dla tego chcę go wyrzucić w przygotowywanych
pakietach src.rpm. Z kolei wtedy nie będzie wzmianki o tym, kto nad
tym specem pracował i to stąd wzięło się moje pytanie.

		Paweł

--
GnuPG-key, RPMS - http://magma-net.pl/~zaskor/