Wyszukiwarka pld-lists po raz n-ty ...

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pią, 14 Mar 2003, 19:35:21 CET

ja wrote:

> Osobiście jestem przeciwny. Obawiam się, że z dniem poindeksowania w
> Google archiwum listy zaczną napływać duże ilości spamu na adresy
> e-mailowe listowiczów (w tym niestety mój, ofkors).

Może bramka mail2news powinna dodawać jakiś odspamiacz do From:.
To by rozwiązało sprawę.

bart
--
"Víte, jaký je rozdíl mezi jablkama a Win98? No jablka padají jenom na podzim."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/