2 łącza do internetu

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Nie, 16 Mar 2003, 02:52:06 CET

On Fri, 14 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> SNAT jest tu czymś za dużym. Dużo prościej i lepiej użyć rególek PRDB.

Jakich konkretnie (zeby automatycznie "balansowal" jak w tym przykladzie)
bo ja nie moge sobie takich wyobrazic ??

pozdro.,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl